27.7.2015 0 Comments

Chcete zefektívniť on-line marketing? Analyzujte jeho reálny dosah na biznis.

Webové stránky už dávno prestali plniť funkciu akejsi nástenky, kde informácie prúdia len jedným smerom - k návštevníkovi. Vďaka technológiám je to zdroj cenných informácií o trhu, o zákazníkoch, ich potrebách, možnostiach. Tieto informácie však treba cielene sledovať a analyzovať. V súvislosti s webovými analýzami však nehovoríme len o webových stránkach. Internet prináša viac možností, ako komunikovať s trhom, napríklad prostredníctvom sociálnych sietí, newsletterov, mailingov a podobne. To znamená ďalšie dátové zdroje do informačnej infraštruktúry. Na to už štandardné a bezplatne dostupné nástroje na analýzy webov či sociálnych sietí nestačia, je to parketa pre technológie data discovery. Analyzovať webové stránky sa oplatí Firmy používajú webové stránky na to, aby priamo zarobili alebo vygenerovali nový biznis. Platí to predovšetkým tam, kde je internet hlavným predajným kanálom. Mať k dispozícii kvalitné dáta v patričnom kontexte znamená poznať trh a jeho potreby. Takto možno prispôsobovať dizajn stránky, jej štruktúru, prípadne meniť sortiment či marketingovú stratégiu. Vďaka analýzam môžete zistiť, ktoré časti webu sú najviac navštevované, čo napríklad indikuje, o aké produkty je záujem. Takisto ľahko odhalíte produkty, ktoré nejdú na odbyt. S touto informáciou môžete zvážiť, či ide o problém produktu alebo napríklad navigácie (ťažko sa dá produkt nájsť). Analytika umožní skúmať aj čítanosť článkov či sekcií webu, vekovú či demografickú štruktúru návštevníkov, odkiaľ na vaše stránky prišli, dokonca aj nálady spotrebiteľov a podobne. Výsledok takejto analýzy je základom kvalitného rozhodovania na úrovni manažmentu, marketingových či finančných oddelení, ale aj obchodu. Svoje webové stránky takto analyzujú napríklad e-shopy, banky, médiá či digitálne agentúry. Štandardné nástroje a moderné trendy Prvou voľbou spravidla bývajú štandardné analytické nástroje, ktoré sú bezplatne k dispozícii pre webové stránky aj sociálne siete, napríklad Google Analytics či Faceb ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Archív PCR

Obsah PC REVUE 11/2016

04.11.2016 15:07

OBSAH NOVEMBROVÉHO VYDANIA  MAGAZÍN■ Reportáž: IT GALA 2016■ Microsoft predstavil svoju 3D víziu a Surface Book■ Reportáž: Microsoft Ignite 2016■ Reportáž: Svetlo a tieň sa spojili■ Apple má nov ...

Archív PCR

Kompletné vydanie PC REVUE 11/2016 vo formáte PDF

04.11.2016 13:40

Ak­tuál­ne PC RE­VUE 11/2016 v PDF na stiah­nu­tie pre či­ta­te­ľov. Hes­lo k chrá­ne­né­mu PDF sme Vám pos­la­li mai­lom.

Archív PCR 1

Obsah PC REVUE 10/2016

10.10.2016 15:30

OBSAH OKTÓBROVÉHO VYDANIA  MAGAZÍN■ Editorial: Zašoférujte si, kým ešte môžete■ Reportáž: IFA 2016 – 2. časť■ Reportáž: Huawei Connect 2016■ Reportáž: IBC 2016/Profesionáli prezbrojujú na RAW vid ...

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá