CRM pre malé a stredné podniky
Malé firmy často na evidenciu aktivít smerovaných k zákazníkom využívajú tabuľky v Exceli alebo Google Docs. To môže nejaký čas stačiť, sú to len a len tabuľky.
Aj malé a stredné podniky však môžu mať sofistikovaný systém na evidenciu vzťahov so zákazníkmi, umožňujúci mať prehľad o komunikáciách s klientom a o všetkých obchodných prípadoch a príležitostiach. MiniCRM bol vytvorený na uľahčenie riadeniavzťahov so zákazníkmi. Po nasadení už nebudete musieť viesť zákaznícku agendu v rôznych typoch dokumentov, v poznámkových blokoch, kalendároch a e-mailovom klientovi. MiniCRM nie je len softvér, je to štýl riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorý kladie dôraz na kvalitu a zákaznícky orientované myslenie. Cieľom systému je organizovať a automatizovať predaj, marketing, helpdesk a spravovať všetky informácie týkajúce sa zákazníkov v jednom systéme. Aktuálne databázy zákazníkov predstavujú jednu z hlavných hodnôt každej spoločnosti. Všetky informácie týkajúce sa marketingu a predaja sú uložené ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH