SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

CRM pre malé a stredné podniky

0
Malé firmy často na evidenciu aktivít smerovaných k zákazníkom využívajú tabuľky v Exceli alebo Google Docs. To môže nejaký čas stačiť, sú to len a len tabuľky. Aj malé a stredné podniky však môžu mať sofistikovaný systém na evidenciu vzťahov so zákazníkmi, umožňujúci mať prehľad o komunikáciách s klientom a o všetkých obchodných prípadoch a príležitostiach. MiniCRM bol vytvorený na uľahčenie riadeniavzťahov so zákazníkmi. Po nasadení už nebudete musieť viesť zákaznícku agendu v rôznych typoch dokumentov, v poznámkových blokoch, kalendároch a e-mailovom klientovi. MiniCRM nie je len softvér, je to štýl riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorý kladie dôraz na kvalitu a zákaznícky orientované myslenie. Cieľom systému je organizovať a automatizovať predaj, marketing, helpdesk a spravovať všetky informácie týkajúce sa zákazníkov v jednom systéme. Aktuálne databázy zákazníkov predstavujú jednu z hlavných hodnôt každej spoločnosti. Všetky informácie týkajúce sa marketingu a predaja sú uložené ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať