Image
14.3.2016 0 Comments

BMW Group Rusko otvorilo exkluzívny butik BMW radu 7 vedľa kremeľských múrov.

V slávnom obchodnom dome GUM na Červenom námestí v centre Moskvy je otvorený unikátny butik BMW Group Rusko, v ktorom je umiestnená expozícia nového BMW radu 7. Exkluzívny showroom umožňuje BMW dosiahnuť novú úroveň osobnej komunikácie.

V slávnom obchodnom dome GUM na Červenom námestí v centre Moskvy je otvorený unikátny butik BMW Group Rusko, v ktorom je umiestnená expozícia nového BMW radu 7. Exkluzívny showroom umožňuje BMW dosiahnuť novú úroveň osobnej komunikácie so zákazníkmi.

Expozícia BMW v obchodnom dome GUM obsahuje nielen BMW radu 7, ale aj ostatné vozidlá značky BMW a vozidlá vybavené s BMW M Performance príslušenstvom. Navyše nové BMW X1 je k videniu na klzisku na Červenom námestí a revolučné hybridné športové vozidlo BMW i8 na prvej línií budovy GUM-u.

Unikátny dizajn miestnosti hlavnej expozície je navrhnutý tak, aby upútal pozornosť návštevníkov a priniesol im individuálny prístup. Každému hosťovi umožní ponoriť sa do atmosféry moderného intelektuálneho luxusu. Butik BMW je vhodnou platformou pre organizovanie obchodných stretnutí s partnermi a exkluzívne akcie a je otvorený denne až do konca apríla 2016.

BMW Group

BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 30 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

BMW Group zaznamenal v roku 2015 celosvetový predaj v objeme približne 2,247 milióna predaných automobilov a 137 000 motocyklov. V hospodárskom roku 2014 činil zisk pred zdanením 8,71 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 80,40 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2014 zamestnával po celom svete 116 324 spolupracovníkov.

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.

Autor: TS BMW

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Zomrel Eugene Cernan, ako posledný kráčal po povrchu Mesiaca

17.01.2017 08:00

Rodák zo Chicaga, ktorého rodičia pochádzali z Česka a Slovenska, sa dožil 82 rokov. Vo veku 82 rokov zomrel v pondelok americký astronaut česko-slovenského pôvodu Eugene Cernan, ktorý bol zatiaľ po ...

Tlačové správy

Slovenskí obchodníci sa stretnú v ocenení Mastercard Obchodník roka

17.01.2017 07:44

Už štvrtým rokom bude na Slovensku vyhlásene prestížne ocenenie Mastercard Obchodník roka. Obchodníci budú súťažiť celkovo v 10 kategóriách. Spolu so začiatkom tohto ročníka, 16. januára, bude spusten ...

Tlačové správy

Autopriemysel plánuje vybudovať 10 nových technologických centier

17.01.2017 07:33

Dodávateľské firmy v automobilovom priemysle na Slovensku plánujú v najbližších 12 mesiacoch prijať 260 nových výskumno-vývojových pracovníkov. Viac ako dve tretiny týchto firiem zároveň  deklarovali ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá