SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

BMW Group Rusko otvorilo exkluzívny butik BMW radu 7 vedľa kremeľských múrov.

Tlačové správy
0

V slávnom obchodnom dome GUM na Červenom námestí v centre Moskvy je otvorený unikátny butik BMW Group Rusko, v ktorom je umiestnená expozícia nového BMW radu 7. Exkluzívny showroom umožňuje BMW dosiahnuť novú úroveň osobnej komunikácie.

V slávnom obchodnom dome GUM na Červenom námestí v centre Moskvy je otvorený unikátny butik BMW Group Rusko, v ktorom je umiestnená expozícia nového BMW radu 7. Exkluzívny showroom umožňuje BMW dosiahnuť novú úroveň osobnej komunikácie so zákazníkmi.

Expozícia BMW v obchodnom dome GUM obsahuje nielen BMW radu 7, ale aj ostatné vozidlá značky BMW a vozidlá vybavené s BMW M Performance príslušenstvom. Navyše nové BMW X1 je k videniu na klzisku na Červenom námestí a revolučné hybridné športové vozidlo BMW i8 na prvej línií budovy GUM-u.

Unikátny dizajn miestnosti hlavnej expozície je navrhnutý tak, aby upútal pozornosť návštevníkov a priniesol im individuálny prístup. Každému hosťovi umožní ponoriť sa do atmosféry moderného intelektuálneho luxusu. Butik BMW je vhodnou platformou pre organizovanie obchodných stretnutí s partnermi a exkluzívne akcie a je otvorený denne až do konca apríla 2016.

BMW Group

BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 30 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

BMW Group zaznamenal v roku 2015 celosvetový predaj v objeme približne 2,247 milióna predaných automobilov a 137 000 motocyklov. V hospodárskom roku 2014 činil zisk pred zdanením 8,71 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 80,40 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2014 zamestnával po celom svete 116 324 spolupracovníkov.

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.

TS BMW

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať