Image
1.4.2014 0 Comments

Avalanche ukázal rozdiely medzi Radeonom HD7970 a nextgen konzolami

Avalanche.jpg Avalanche studios, tvorcovia Just Cause, na svojej prezentácii na GDC priblížili rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti grafík. Konkrétne sa ich prezentácia orientovala na optimalizáciu low-level shaderov a ROP.

ROP prakticky ukazuje, koľko pixelov dokáže karta naraz vypustiť a v akej kvalite. Konkrétne ukázali, že HD7970 dokáže pracovať v 128-bitovom formáte textúr, PS4 v 64-bitovom, Xbox One má dve cesty, a to buď využívať komplikovanejší 64-bitový prístup s renderovaním cez ESRAM, alebo renderovať cez DDR3 a používať typickú 32-bitovú textúru.

Úplnú prezentáciu nájdete tu.

Zdroj: Sector


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Produkty

Video: Koľko prejde Tesla Model S s nulovým ukazovateľom nabitia batérie?

06.12.2016 00:20

Dánsky youtuber MrFirelakeDK uverejnil na svojom YouTube virálne video, v ktorom chcel ukázať, koľko jeho elektromobil Tesla Model S 85D dokáže prejsť od chvíle, keď sa na prístrojovej doske zobrazí v ...

Produkty

HP vyrobilo pre študentov najtenší konvertibilný notebook na svete, ktorý zvládne aj pád z lavice

06.12.2016 00:12

Novinka v portfóliu HP reaguje na zmeny, ku ktorým v školských triedach v súčasnosti dochádza. Čoraz častejšie sa upúšťa od tradičných metód výučby, ktoré sú založené na prednáškach. Naopak, väčšia po ...

Produkty

Nový LCD panel IPS od Panasonicu prináša kontrast na úrovni OLED

06.12.2016 10:50

Vysoký kontrast je jedna z hlavných predností displejov OLED. No teraz Panasonic vyvinul panel LCD typu IPS (In-Plane Switching), ktorý dosahuje porovnateľný kontrastný pomer, konkrétne na úrovni 1 00 ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá