Image
1.4.2014 0 Comments

Avalanche ukázal rozdiely medzi Radeonom HD7970 a nextgen konzolami

Avalanche.jpg Avalanche studios, tvorcovia Just Cause, na svojej prezentácii na GDC priblížili rozdiely medzi HD7970, Xbox One a PS4 v priepustnosti grafík. Konkrétne sa ich prezentácia orientovala na optimalizáciu low-level shaderov a ROP.

ROP prakticky ukazuje, koľko pixelov dokáže karta naraz vypustiť a v akej kvalite. Konkrétne ukázali, že HD7970 dokáže pracovať v 128-bitovom formáte textúr, PS4 v 64-bitovom, Xbox One má dve cesty, a to buď využívať komplikovanejší 64-bitový prístup s renderovaním cez ESRAM, alebo renderovať cez DDR3 a používať typickú 32-bitovú textúru.

Úplnú prezentáciu nájdete tu.

Zdroj: Sector


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Produkty

Podpora Windows 7 sa skončí o tri roky. Tento rok končí Vista a kancelársky balík Microsoft Office 2007

19.01.2017 00:25

Svetovo najpopulárnejší desktopový operačný systém Windows 7 má už takmer 8 rokov. Blíži sa termín oficiálneho ukončenia jeho podpory, ktorý Microsoft určil na 14. januára 2020. Tradičná podpora sa s ...

Produkty

Inovatívne tepelné kamery pre smartfóny prichádzajú na trh

19.01.2017 00:20

Výrobca tepelných kamier Flir Systems odhalil svoju novú kameru, určenú pre Android. Kamera Flir One sa k smartfónu pripevní prostredníctvom portu USB typu C a používateľovi poskytne tepelný obraz obj ...

Produkty

Nový smartfón Microsoftu by sa mal dať rozložiť na veľký tablet

18.01.2017 00:20

Pri kúpe mobilného zariadenia je rozhodujúci aspekt jeho veľkosť. Ak chce používateľ telefonovať a posielať SMS, uprednostní telefón. Ak bude hlavne pracovať s e-mailmi a prehliadať web, hodí sa mu sk ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

qubitconference

Najnovšie videá