Image
20.1.2015 0 Comments

Aplikácia Facebook At Work umožní firmám vytvárať si vlastné sociálne siete

fb_at_work.png Facebook sprístupnil novú aplikáciu pre iOS a Android s názvom Facebook At Work, ktorá dáva firmám možnosť vytvoriť si interné sociálne siete medzi zamestnancami, ktoré budú vyzerať a fungovať ako sám Facebook. Budú zamerané na vnútrofiremnú komunikáciu.

Zamestnávatelia môžu vytvoriť oddelený prístup k účtu Work pre zamestnancov, prípadne si používatelia môžu prepojiť tento pracovný účet so svojím profilom a mať tak prístup ku všetkému na jednom mieste. Obsah v oboch službách však bude prísne oddelený, napríklad status zo súkromného facebookového účtu nebude prístupný na firemnom a naopak, pracovná agenda nebude súčasťou obsahu na súkromnom účte.

Produkt sa snaží podobne ako Microsoft Yammer, Slack, SocialCast či ďalšie služby ponúknuť riešenie „podnikovej sociálnej siete". Lars Rasmussen, ktorý projekt riadi, už má za sebou jeden neúspešný pokus s podnikovou sociálnou sieťou v podobe Google Wave.

Facebook už začal testovanie služby s „veľmi malým súborom" externých firiem po celom svete. Spočiatku bude zameraná na podniky so 100 a viac zamestnancami (menšie firmy už v súčasnosti používajú produkt Facebook Groups).

Okolo služby existuje ešte veľa nevyjasnených otázok, napr. ako to bude s cenou aplikácie, ako sa bude služba monetizovať prostredníctvom reklamy, ako v nej budú fungovať aplikácie tretích strán. V súčasnosti sú na platforme Work zakázané reklamy aj aplikácie. No nemusí to tak ostať navždy.

Podľa Rasmussena zamestnanci Facebooku už 10 rokov účinne pracujú so službou Work. Pomocou nej komunikujú navzájom, odovzdávajú si správy, plánujú stretnutia a zdieľajú dokumenty. Práve dlhoročné úspešné používanie je základom presvedčenia Facebooku, že si jeho produkt nájde miesto na trhu, ktorý je už dosť preplnený.

V skutočnosti najväčšia výhoda pre Facebook môže byť jeho vlastná popularita. Zamestnanci ho používajú aj v súkromí, a tak sa nemusia učiť ovládať nový komunikačný softvér. Veľa messagingových aplikácií sa snaží o „konzumerizáciu", teda o to, aby sa firemné aplikácie čo najviac podobali na tie spotrebiteľské, čo by podporilo ich využívanie vo firmách. A práve v tom môže spočívať najväčšia výhoda Facebook at Work.

Zdroj: techcrunch.com


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Produkty

Dizajnér navrhol nábytok, ktorý sa poskladá sám

20.01.2017 00:05

Máte problém s dopravou či montážou novozakúpeného nábytku? Mladému dizajnérovi sa podarilo tento problém vyriešiť. Plocho balený nábytok uľahčuje prepravu, keď však príde na jeho montáž, zostávajú m ...

Produkty

Rozmery Samsung Galaxy S8 a S8 Plus naznačujú, že pôjde o takmer bezrámčekové telefóny s veľkými displejmi

20.01.2017 00:30

Väčšia verzia nového vlajkového modelu Samsungu Galaxy S8 Plus bude mať rozmery 152,38 × 78,51 × 7,94 mm. Tvrdí to web  GSM Arena na základe 3D renderov, ktoré získal od výrobcu krytov. Bude teda vyšš ...

Produkty

Začína sa nová séria rýchlostných pretekov elektromobilov. Upravená Tesla vraj zrýchli z 0 na 100 km/h za 2,1 s

20.01.2017 00:20

Vlani usporiadatelia ohlásili popri Formule E, najznámejších pretekoch elektromobilov, aj novú sériu Electric GT Championship. Ako pretekárske auto sa v nej použije Tesla Model S P100D. Ide o uprave ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá