Image
20.1.2015 0 Comments

Aplikácia Facebook At Work umožní firmám vytvárať si vlastné sociálne siete

fb_at_work.png Facebook sprístupnil novú aplikáciu pre iOS a Android s názvom Facebook At Work, ktorá dáva firmám možnosť vytvoriť si interné sociálne siete medzi zamestnancami, ktoré budú vyzerať a fungovať ako sám Facebook. Budú zamerané na vnútrofiremnú komunikáciu.

Zamestnávatelia môžu vytvoriť oddelený prístup k účtu Work pre zamestnancov, prípadne si používatelia môžu prepojiť tento pracovný účet so svojím profilom a mať tak prístup ku všetkému na jednom mieste. Obsah v oboch službách však bude prísne oddelený, napríklad status zo súkromného facebookového účtu nebude prístupný na firemnom a naopak, pracovná agenda nebude súčasťou obsahu na súkromnom účte.

Produkt sa snaží podobne ako Microsoft Yammer, Slack, SocialCast či ďalšie služby ponúknuť riešenie „podnikovej sociálnej siete". Lars Rasmussen, ktorý projekt riadi, už má za sebou jeden neúspešný pokus s podnikovou sociálnou sieťou v podobe Google Wave.

Facebook už začal testovanie služby s „veľmi malým súborom" externých firiem po celom svete. Spočiatku bude zameraná na podniky so 100 a viac zamestnancami (menšie firmy už v súčasnosti používajú produkt Facebook Groups).

Okolo služby existuje ešte veľa nevyjasnených otázok, napr. ako to bude s cenou aplikácie, ako sa bude služba monetizovať prostredníctvom reklamy, ako v nej budú fungovať aplikácie tretích strán. V súčasnosti sú na platforme Work zakázané reklamy aj aplikácie. No nemusí to tak ostať navždy.

Podľa Rasmussena zamestnanci Facebooku už 10 rokov účinne pracujú so službou Work. Pomocou nej komunikujú navzájom, odovzdávajú si správy, plánujú stretnutia a zdieľajú dokumenty. Práve dlhoročné úspešné používanie je základom presvedčenia Facebooku, že si jeho produkt nájde miesto na trhu, ktorý je už dosť preplnený.

V skutočnosti najväčšia výhoda pre Facebook môže byť jeho vlastná popularita. Zamestnanci ho používajú aj v súkromí, a tak sa nemusia učiť ovládať nový komunikačný softvér. Veľa messagingových aplikácií sa snaží o „konzumerizáciu", teda o to, aby sa firemné aplikácie čo najviac podobali na tie spotrebiteľské, čo by podporilo ich využívanie vo firmách. A práve v tom môže spočívať najväčšia výhoda Facebook at Work.

Zdroj: techcrunch.com


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Produkty

iPhone so zaobleným displejom OLED má prísť už na budúci rok

02.12.2016 09:48

Ázijskí dodávatelia Applu hovoria, že cupertinská spoločnosť ich požiadala, aby zvýšili výrobu tenších panelov OLED a predložili jej prototypy obrazoviek s vyšším rozlíšením, ako má Samsung. Keďže Ap ...

Produkty

GPD Win – miniatúrny herný notebook s Windows 10 a hernými ovládačmi

02.12.2016 00:22

Zvykli sme si, že s operačným systémom Windows sa nestretávame len na stolových a prenosných počítačoch, ale aj ďalších zariadeniach, siahajúcich od lacných tabletov typu 2-in-1 až po minipočítače. Je ...

Produkty

Strojové učenie Google TensorFlow bude podporovať Windows

01.12.2016 00:13

V týchto dňoch Google zaviedol podporu operačného systému Windows pre svoje strojové učenie TensorFlow. To bola totiž jedna z prvých požiadaviek, ktoré dostali vývojári po tom, čo z TensorFlow urobili ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá