SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Ako zvýšiť tržby z online predaja poradí ShopComm 2014

Tlačové správy
0

Inšpirácie a trendy pre internetové obchody, ako aj pre všetky spoločnosti, ktoré predávajú cez internet, prinesie v poradí už tretia konferencia ShopComm, ktorá sa bude konať marca 2014 v hoteli Saffron v Bratislave. Vystúpi na nej jedenásť slovenských a českých spíkrov s desiatimi prednáškami z oblasti riešenia reklamácií, email marketingu, logistických riešení a mnohých ďalších tém.

- Nakupovanie cez mobil - sexi trend, ale aj výzva pre e-shopy (Heureka)
- Všetko čo ste chceli vedieť o online spravodlivosti, ale báli ste sa opýtať (Youstice)
- Analýza riešení ako základ dobre fungujúceho e-shopu (Shopsys)
- Prečo je email marketing kľúčom k úspechu v e-commerce (Graphicmail)
- Tipy ako zvýšiť obrat z Vašich newsletterov (IT Logica)
- Kupónový marketing ako významný zdroj získavania nových zákazníkov (Balík Plus)
- RTB - Nové trendy a technológie v bannerovej reklame (Etarget)
- Balíkomat 24/7 - revolúcia v dostupnosti zásielok (In Time)
- Outsourcing logistiky ako nástroj úspory stoviek EUR mesačne (FHB Group)
- Úspešný e-shop počúva zákazníkov! A tí chcú mať na výber (Slovenská pošta)

Generálnym partnerom konferencie ShopComm 2013 je spoločnosť In Time. Hlavnými partnermi sú Slovenská pošta, FHB Group, Etarget, Heureka.sk a h1 Slovakia a Quisma company. Partnermi sú Biznisweb, Balík plus, Graphicmail, IT Logica, Shopsys, Webglobe, IT Learning Slovakia, Youstice, the Bridge, Snazzy Bee, Sashi a Connect. Mediálnymi partnermi konferencie je časopis Instore, portály Pcrevue.sk, Infoware.sk, Itnews.sk, Konferencie.sk a Education.sk. Organizátorom akcie je spoločnosť FUSION.

Viac informácií vrátane registrácie nájdete na stránke www.shopcomm.eu.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať