Image
3.3.2014 0 Comments

Ako nakupovať na zľavových portáloch

Zľava, to je pojem, na ktorý viac či menej reaguje každý z nás. Pred pár rokmi portály zamerané na poskytovanie zľavneného tovaru navštevoval azda každý z nás. Predstavenie ponúkaných služieb bolo na vysokej úrovni, a tak prehliadanie služieb alebo tovaru patrilo medzi atraktívne činnosti aj v pracovnom čase. Typy portálovZmeny prichádzajú a táto oblasť nie je výnProstredie sa trochu prečistilo, zostali najsilnejší hráči, noví pribúdajú len veľmi pomaly. Históriu zľavových portálov začal písať Groupon v USA. Na získanie zľavy bolo treba predať vopred stanovený počet kupónov. Pizza bola potom lacnejšia, no kupóny platili, len ak sa ich predalo napríklad 200 ks. Podobne to bolo aj u nás, no nie vždy bolo potrebný vopred objednaný počet kupónov. V súčasnosti u nás existujú desiatky zľavových portálov. Zľavový portál, jednotka na našom trhuRozlišujeme medzi tromi takýmito službami/servermi. Prvý typ je skutočne portál na zľavy, ako ho očakávame. Poskytuje prehľad o cenových ponukách zadávateľov a propaguje rôzne výrobky (napríklad Zľava dňa). Potom sú čoraz viac obľúbené agregátory, nakoniec sú tu ešte špecializované portály. Druhý prípad je jasný, nájdete tu zľavy zozbierané z rôznych portálov (napríklad Zľavovar). Ponuky sa dajú filtrovať podľa mesta a typu, navyše môžete každé ráno dostávať e-mailovú správu s aktuálnymi alebo najžiadanejšími ponukami. Tretí typ je tak trochu marketingový trik na ľudí a ide o sezónny portál na zľavy, ktorý bežne nefunguje a bol umelo vytvorený na spropagovanie nejakej ponuky. Na tie si treba dať pozor a cenu preverovať, či skutočne ide o zľavu. To však platí aj pre ostatné dva typy. Príklad zľavového agregátoraSerióznosť služiebTak ako sa „prečistilo" množstvo portálov na zľavy, z trhu postupne miznú aj ponuky s nekalými praktikami. Či už išlo o nedodanie tovaru, alebo neposkytnutie služieb v proklamovanej kvalite, situácia sa trochu zlepšila. Na ponuky si však treba dávať pozor a podozrivé ceny alebo obchodníkov prever ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Archív PCR

Obsah PC REVUE 11/2016

04.11.2016 15:07

OBSAH NOVEMBROVÉHO VYDANIA  MAGAZÍN■ Reportáž: IT GALA 2016■ Microsoft predstavil svoju 3D víziu a Surface Book■ Reportáž: Microsoft Ignite 2016■ Reportáž: Svetlo a tieň sa spojili■ Apple má nov ...

Archív PCR

Kompletné vydanie PC REVUE 11/2016 vo formáte PDF

04.11.2016 13:40

Ak­tuál­ne PC RE­VUE 11/2016 v PDF na stiah­nu­tie pre či­ta­te­ľov. Hes­lo k chrá­ne­né­mu PDF sme Vám pos­la­li mai­lom.

Archív PCR 1

Obsah PC REVUE 10/2016

10.10.2016 15:30

OBSAH OKTÓBROVÉHO VYDANIA  MAGAZÍN■ Editorial: Zašoférujte si, kým ešte môžete■ Reportáž: IFA 2016 – 2. časť■ Reportáž: Huawei Connect 2016■ Reportáž: IBC 2016/Profesionáli prezbrojujú na RAW vid ...

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá