SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Akej forme financovania on-line obsahu dáva prednosť internetová populácia?

Prieskumy trhu
0
V internetovej populácii prevládajú názory, ktoré nie sú veľmi naklonené plateniu za online obsah. Komunikácia potreby získania zdrojov priamo od návštevníkov spravodajských portálov už bola objektom kampaní viacerých médií a stala sa do istej miery tiež spoločenskou témou. Prevažná časť verejnosti smäd po informáciách ale naďalej hasí prezeraním bezplatne poskytovaných správ. Vo všeobecnosti pôsobí táto situácia dojmom začarovaného kruhu, alebo je možné z celkového náhľadu na problematiku vyčítať zmeny prichádzajúce v nasledujúcom období? Nielen oblasťou monetizácie onlineových médií sa zaoberá Štúdia Spravodajské servery 2014, ktorú realizovala spoločnosť MEDIARESEARCH SLOVAKIA na vzorke 1000 respondentov vo veku 15 a viac rokov zo Slovenského národného panela. Otá Z prieskumu je zrejmé, že významná väčšina ľudí (80 %) už platený obsah pozná a na stránkach slovenského internetu ho registruje. Dve tretiny predstaviteľov internetovej populácie na nich pozorujú stále častejší ...