Image
7.3.2014 0 Comments

Aké je byť jednotkou?

Spoločnosť Lenovo sa dostala do popredia záujmu. Je to jedna z mála firiem, ktorá dokáže nakupovať hardvérové divízie ostatných firiem, a to aj v segmente smartfónov, no stále rozširuje svoju ponuku i v oblasti notebookov. Na trendy v oblasti vývoja produktov sme sa opýtali consumer manažéra spoločnosti Lenovo Slovakia Petra Oravca. Ktoré spotrebiteľské produkty sa z ponuky spoločnosti Lenovo predávajú najviac?Slovenskí spotrebitelia nakupujú najmä sériu G, kde ponúkame tradičné 15,6" a 17,3" notebooky v základnej a strednej triede. Tieto produkty majú kvalitné vyhotovenie, numerickú klávesnicu, veľmi prijateľnú cenu a predovšetkým ponúkajú našim zákazníkom vysokú pridanú hodnotu v podobe predinštalovaného softvéru Lenovo, umožňujúceho či už zábavu, alebo efektívnejšiu prácu.Aktuálne je obrovský záujem o tablety hlavne na konzumáciu digitálnej zábavy. Aký je postoj spoločnosti Lenovo k týmto zariadeniach v porovnaní s klasickými notebookmi alebo ultrabookmi?Spoločnosť Lenovo si jasne určila stratégiu na najbližšie roky a jedným z jej pilierov je aj tzv. segment MIDH (Mobile Internet and Digital Home), teda segment tabletov, smartfónov, ale aj interaktívnych domácich zariadení, ktoré zaznamenali obrovský rozmach medzi spotrebiteľmi.V tomto segmente prinášame široké portfólio produktov, z ktorého si vyberie každý typ zákazníka. Yoga tablet je výborná ukážka revolučného produktu v rámci našej tabletovej ponuky. Notebooky aj ultrabooky však naďalej zostávajú naším kmeňovým portfóliom, čomu nasvedčuje aj fakt, že každý tretí predaný notebook na Slovensku je značky Lenovo.Lenovo prišlo v notebookoch so systémom štyroch režimov používania jedného zariadenia. Ako sa tento koncept osvedčil u zákazníkov?Priznám sa, že som neočakával tak veľa pozitívnych ohlasov a bol som veľmi milo prekvapený. Získaním celosvetových, ale aj lokánych najvyšších ocenení pre tieto produkty nám naši zákazníci dali jasne najavo, že inovatívne produkty od nás očakávajú aj naďalej. Mimoriadne ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Archív PCR

Obsah PC REVUE 11/2016

04.11.2016 15:07

OBSAH NOVEMBROVÉHO VYDANIA  MAGAZÍN■ Reportáž: IT GALA 2016■ Microsoft predstavil svoju 3D víziu a Surface Book■ Reportáž: Microsoft Ignite 2016■ Reportáž: Svetlo a tieň sa spojili■ Apple má nov ...

Archív PCR

Kompletné vydanie PC REVUE 11/2016 vo formáte PDF

04.11.2016 13:40

Ak­tuál­ne PC RE­VUE 11/2016 v PDF na stiah­nu­tie pre či­ta­te­ľov. Hes­lo k chrá­ne­né­mu PDF sme Vám pos­la­li mai­lom.

Archív PCR 1

Obsah PC REVUE 10/2016

10.10.2016 15:30

OBSAH OKTÓBROVÉHO VYDANIA  MAGAZÍN■ Editorial: Zašoférujte si, kým ešte môžete■ Reportáž: IFA 2016 – 2. časť■ Reportáž: Huawei Connect 2016■ Reportáž: IBC 2016/Profesionáli prezbrojujú na RAW vid ...

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá