Image
14.9.2016 0 Comments

ALIANCIA RENAULT-NISSAN predala 350 000 elektrických vozidiel a uvedomila si vedúcu pozíciu na trhu elektromobilov

Aliancia Renault-Nissan, líder v doprave s nulovými emisiami, predala 350 000 elektrických vozidiel od decembra roka 2010, kedy na trh prišiel model Nissan LEAF. Aliancia dosiahla historický míľnik v auguste a zároveň dobila rekord 100 000 predaných elektromobilov za jediný rok. Aliancia dnes predá približne polovicu elektromobilov na celom svete. Nissan LEAF je napredávanejším sériovo-vyrábaným elektromobilom vôbec, predalo sa ho viac než 230 000 kusov. Renault je najrýchlejšie rastúcou značkou v Európe.

“Tento historický míľnik potvrdzuje, že naši zákazníci sú spokojní s elektrickými vozidlami značiek Renault a Nissan” povedal výkonný riaditeľ Aliancie Carlos Ghosn. “Našim záväzkom je znížiť emisie vozidiel na nulu a preto ponúkame široký rad cenovo-dostupných elektrických vozidiel.”

Historický míľnik pre Renault a Nissan
Aliancia Renault-Nissan dnes disponuje širokým radom vozidiel s nulovými emisiami pre osobné aj firemné účely. Okrem modelu LEAF predáva značka Nissan model e-NV200, čo je ľahké úžitkové vozidlo na trhu v Európe a Japonsku (od 2014). Okrem ZOE predáva Renault modely Renault Kangoo Z.E. sedan SM3 Z.E. a Twizy, dvojsedadlové mestské autíčko.

Renault dosiahol míľnik 100 000 predaných elektrických vozidiel (celosvetovo) od predstavenia svojho prvého elektrického modelu Kangoo Z.E. v októbri 2011. Míľnik sa oslávil v Nórsku, kde si zákazník prebral kľúče od nového Renault ZOE. ZOE je zároveň napredávanejší elektromobil v Európe, jeho predaje stúpli za posledných 6 mesiacov o 32%. Renault je najrýchlejšie rastúca automobilka na trhu s elektrickými vozidlami v Európe – každý štvrtý elektromobil na európskych cestách nesie značku Renault.

Do dnešného dátumu Nissan predal viac ako 250 000 elektrických vozidiel na 48 trhoch po celom svete. Nissan LEAF najazdil viac ako 2,7 miliardy kilometrov, čo ušetrilo ovzdušie o 455 249 190 ton CO2. LEAF sa najviac predáva v USA (97 000 kusov), nasleduje Japonsko (68 000 kusov) a Európa (61 000 kusov).

Technologické inovácie
Aliancia neustále pracuje na zlepšovaní vlastností elektrických vozidiel, posúva hranice ako je to len možné, aby sa zachovali nulové emisie a zároveň splnili očakávania zákazníkov. Nissan predstavil vynovený Nissan LEAF s dojazdom 250 kilometrov v Spojených štátoch a Japonsku v roku 2015 a v Európe na začiatku roka 2016. Renault posledný rok vylepšil dojazd modelu ZOE o 30 kilometrov a zrýchlil nabíjanie o 10 percent. Konštruktéri Renault zlepšili efektivitu motora vďaka optimalizácii elektronických systémov.

Aliancia pokračuje v inováciách a do roku 2020 chce predstaviť viac ako 10 vozidiel s autonómnym riadením. Technológia sa bude inštalovať do sériovo vyrábaných vozidiel za dostupnú cenu. Splnia sa tým dva ciele – nulové emisie a nulová úmrtnosť.

 

 

 

 

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Elektronickú schránku musia mať aj školy, upozorňuje NASES

06.12.2016 15:54

Od 1. novembra 2016 začala pre štát platiť všeobecná povinnosť vykonávať verejnú moc elektronicky. Ako informovala Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES), orgány verejnej moci tak ...

Tlačové správy

SLOVLOG 2016: Industry 4.0 v hľadáčiku záujmu

06.12.2016 12:41

Logistické fórum SLOVLOG zaznamenalo takmer dve stovky zúčastnených, z toho bolo viacero nových tvárí najmä zo strany užívateľov logistických služieb. Bolo pre nich pripravených deväť inšpiratívnych p ...

Tlačové správy

UniControls rozširuje spoluprácu s PR agentúrou Accedo aj na Slovensku

06.12.2016 10:00

Public Relations agentúra Accedo Slovakia Communications oznamuje, že ju po začatí spolupráce v ČR v septembri tohto roku,  poverila skupina UniControls, významný hráč a medzinárodne uznávaný dodávate ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá