25.8.2015 0 Comments

5 spôsobov, ako zvýšiť konverziu na e-shope

Pojem konverzia môže mať na internete mnohoraký význam. Najčastejšie sa však používa práve v spojení s elektronickým obchodovaním. Konverzia v rámci elektronického obchodu primárne znamená vykonanie nákupu, a teda zmenu z návštevníka e-shopu na zákazníka e-shopu. Sekundárny cieľ konverzií na e-shope je zvyčajne napr. registrácia do newslettera, pridanie hodnotenia produktu či odporučenie produktu priateľom, resp. na sociálnej sieti. Čo by teda nemalo žiadnemu e-shopu chýbať na to, aby mal čo najvyššiu mieru konverzií nákupov? Určite by to malo byť aj nasledujúcich 5 bodov. 1. Prehľadný a jasne čitateľný responzívny dizajn Responzívny dizajn sa za uplynulé dva roky stal štandardom nielen pri nových, ale aj existujúcich e-shopoch. S oznámením gigantu Google, že bude uprednostňovať vo výsledkoch vyhľadávania na mobilných zariadeniach tie stránky, ktoré majú responzívny dizajn, sa z výhody stala viac-menej nevyhnutnosť. Mať prehľadný dizajn však nie je potrebné len na nákupy cez mobil, e-shop musí spĺňať minimálne základné kritériá prehľadnosti, logiky a predovšetkým príjemného pocitu z nakupovania. Pretože práve vtedy, ak sa návštevník na stránke cíti dobre, má všetko poruke, nikde sa nestratí a dostane všetky potrebné informácie okamžite, je vaša šanca na konverziu najvyššia. 2. Dostatočne široké možnosti platby a doručenia tovaru Jeden z najväčších problémov slovenských e-shopov je ponuka možností platby a doručenia tovaru. Na druhej strane je však tento problém daný aj konzervatívnym prístupom zákazníkov a komplikovanými možnosťami napojenia e-shopu na slovenské banky, vysokými poplatkami či rôznymi podmienkami, ako je napr. nutnosť zriadenia účtu na prístup k platbe kartou, nezriedka i zloženie depozitu (pri nových e-shopoch). Vo svete masovo známy a rozšírený PayPal je na slovenskom trhu ešte stále tak trochu v puberte a zákazníci cezeň platia iba v malej miere. E-shopy tak v snahe ušetriť náklady na platobné brány ponúknu svojim zákazníkom len obmedzené m ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

ITPro

Linux súkromne i pracovne v2.0 (14. časť): Small Business Server

09.11.2016 14:57

Pojem Small Business Server (malý firemný server) začala používať spoločnosť Microsoft ešte v roku 2000 na označenie servera, ktorý ­dokázal plniť úlohy niekoľkých samostatných serverov. Aplikačná vrs ...

ITPro

Industry 4.0: Fikcia alebo už realita?

09.11.2016 14:52

Štvrtá priemyselná revolúcia je pomenovanie rozsiahlych zmien prudko vstupujúcich do súčasného priemyslu. Nositeľom týchto zmien je digitalizácia výroby a optimalizácia všetkých podnikových procesov v ...

ITPro

Vývoj aplikácií UWP pre Xbox One II.

09.11.2016 14:47

V predošlej časti sme ukázali postup, ako si ­vytvoriť vývojársky účet a aktivovať vývojársky režim na hernej konzole Xbox One, aby ste mohli testovať svoje aplikácie. Výhodou hernej konzoly Xbox je v ...

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá