Image
21.9.2016 0 Comments

4ka má nový datacentrický balík TO.10. Ponúka za 10 eur až 10 GB dát + 100 minút alebo SMS

Štvrtý mobilný operátor ako prvý prináša na slovenský trh produkt, ktorý dáva do popredia dáta pred volaniami a SMS. Nový produkt TO.10 za rovných desať eur na 30 dní prinesie do mobilu 10 GB dát v sieti 4ky a stovku minút alebo SMS v celej EÚ.

Datacentrický balík TO.10 prichádza s automatickou obnovou, to znamená, že na rozdiel od existujúcich paušálov konkurentov sa obnovuje nie v čase, ktorý napevno zákazníkovi určuje operátor, napr. na konci mesiaca, ale podľa toho, ako rýchlo zákazník spotrebuje svoje dáta v balíku. Ak 10 GB dát minie zákazník skôr, balík TO.10 mu 4ka hneď automaticky obnoví, pokojne aj niekoľkokrát za mesiac. Ak zákazník dáta neminie, balík TO.10 sa mu automaticky obnoví po uplynutí 30 dní. Úhrada balíka v hodnote 10 eur sa realizuje z kreditu.

Balík TO.10 obsahuje:

  • 10 GB dát vo vlastnej sieti 4ky
  • 100 minút alebo SMS v rámci všetkých sietí v SR a z/do EÚ
  • volania po 3. minúte vo vlastnej sieti 4ky
  • automatickú obnovu dát a minút/SMS každých 30 dní alebo po vyčerpaní objemu dát v balíku
  • on-line kontrolu spotreby cez novo spustenú Moju zónu
  • nastavenie automatického dobitia kreditu cez novo spustenú Moju zónu na lepší komfort

V balíku TO.10 nie sú zahrnuté volania na špeciálne čísla ako audiotext, zákaznícku linku 950, skrátené čísla alebo platby za služby.

Balík TO.10 si môže zákazník aktivovať k SIM karte Moja 4ka, a to dvoma spôsobmi: na každej pobočke Slovenskej pošty alebo prostredníctvom SMS správy v tvare TO.10 na krátke  číslo 950. Aktivácia balíka TO.10 na pošte je určená predovšetkým pre nových zákazníkov, ktorí môžu priamo pri kúpe SIM karty Moja 4ka požiadať o aktiváciu balíka TO.10. Naraz tak na pošte zaplatia 14 eur. V tomto prípade sa balík TO.10 aktivuje hneď po aktivácii SIM karty. Pre existujúceho zákazníka je výhodnejšia a pohodlnejšia aktivácia prostredníctvom SMS správy. SIM kartu Moja 4ka, samozrejme, možno kúpiť aj na e-shope 4ky na www.4ka.sk. O úspešnej aktivácii balíka TO.10 zákazníci dostanú informačnú SMS.

Ak sa zákazník rozhodne na nejaký čas, napríklad počas pobytu v zahraničí, nevyužívať TO.10, vie si automatickú obnovu zastaviť zaslaním SMS v tvare TO.1O STOP na krátke číslo 950 a SIM karta mu bude po vyčerpaní aktuálneho balíka naďalej fungovať ako bežná predplatená karta Moja 4ka. Následne si zákazník môže zaslaním SMS TO.10 na 950 balík opätovne kedykoľvek zapnúť.

V prípade, ak chce zákazník využívať aj dáta v národnom roamingu, môže si aktivovať k balíku TO.10 dátový balík GIGA PLUS v objeme 1 GB za 4 eurá. No ak vyčerpá 100 minút či SMS, ktoré sú zahrnuté v cene TO.10, skôr, zaplatí za ďalšie minúty alebo SMS len 4 centy za minútu rovnako ako pri štandardnom využívaní služby Moja 4ka.

Od spustenia TO.10 má každý zákazník 4ky bez ohľadu na to, či využíva balík TO.10 alebo štandardnú Moju 4ku, možnosť nechať sa kompletne odbremeniť od manuálneho sledovania a dopĺňania stavu kreditu na svojej SIM karte.

Pravidelné, napríklad mesačné, dobitie kreditu vo výške zvolenej zákazníkom, ako aj automatické dobitie kreditu pri jeho poklese pod určitú hranicu si z platobnej karty môžu aktivovať všetci zákazníci využívajúci Moju 4ku, ako aj balík TO.10 v novootvorenej samoobslužnej sekcii www.4ka.sk pod názvom Moja zóna.

Tradičnými spôsobmi na dobitie kreditu ostávajú pobočky Slovenskej pošty, dobíjacie kupóny či jednorazová on-line úhrada kreditu na www.4ka.sk.

Moja zóna

4ka si prichystala pre zákazníkov novinku aj priamo na svojej internetovej stránke. Súčasťou webu je odteraz aj portál Moja zóna, ktorý slúži na už spomínané pravidelné alebo automatické dobíjanie kreditu prostredníctvom platobnej karty, ako aj na zobrazenie či kontrolu spotreby zákazníka so SIM kartou Moja 4ka.

Základná kontrola spotreby je k dispozícii aj prostredníctvom jednorazového prihlásenia cez SMS token. Ihneď po zaregistrovaní si môže zákazník skontrolovať stav kreditu alebo zobraziť aktuálny prehľad spotreby. Okrem toho majú zákazníci výrazne uľahčený proces dobíjania kreditu. Stačí, ak prostredníctvom Mojej zóny zákazník požiada o uloženie údajov o svojej platobnej karte na účely dobíjania kreditu. Údaje o karte však neukladá operátor, ale priamo jedna zo slovenských bánk, s ktorou 4ka spolupracuje.

Výhody automatického alebo pravidelného dobitia kreditu z platobnej karty cez portál Moja zóna:

  • zákazník má dobitie kreditu bez starostí – kredit sa mu pravidelne alebo automaticky pri poklese pod určitú úroveň dobije bez toho, aby zákazník musel realizovať manuálnu operáciu
  • na dobitie kreditu netreba mať platobnú kartu pri sebe ani s ňou akokoľvek manipulovať
  • kredit sa dobije bez ohľadu na to, či je zákazník v SR alebo v zahraničí
  • možno nastaviť pravidelné alebo automatické dobíjanie kreditu z jednej platobnej karty aj pre viac SIM kariet naraz, napríklad ak SIM karty využíva celá rodina, prípadne firma
  • na dobitie kreditu na jednotlivých SIM kartách, ako aj na transakcie na platobnej karte možno nastaviť finančné limity, aby mal držiteľ platobnej karty dobíjanie kreditu pod kontrolou

Viaceré spôsoby dobíjania kreditu

Zákazníci 4ky si môžu dobíjať kredit podľa vlastnej potreby. Prvá možnosť je jednorazové dobitie kreditu, no sú tu aj pohodlnejšie spôsoby.

Ten druhý je pravidelné dobitie kreditu - zákazník nastaví hodnotu kreditu a časový interval, môže to byť mesiac či týždeň, prípadne konkrétny deň (napr. 15. deň v mesiaci), keď chce mať kredit dobitý prostredníctvom platobnej karty o určitú sumu.

Tretí spôsob je automatické dobitie kreditu - zákazník si nastavuje hodnotu dobitia, ak mu poklesne kredit pod hodnotu 0,50 eura alebo jedno euro. Vtedy sa mu automaticky pripíše kredit v hodnote, ktorú si nastaví. Môže to byť 4, 8, 10, 12 alebo 16 eur.

Automatické i pravidelné dobitia kreditu sa realizujú cez zabezpečený systém partnerskej banky. Pre oba spôsoby platí, že zákazník si môže nastaviť aj mesačný limit z platobnej karty, aby mal zákazník svoje platby pod kontrolou, ideálne je, ak dobíja kredit cez platobnú kartu aj pre viaceré telefónne čísla.

Do budúcnosti plánuje 4ka funkcionality Mojej zóny naďalej rozvíjať, pričom ďalšie zlepšenia pribudnú ešte počas tohto roka.

Zobrazit Galériu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Telekomunikácie

Prieskum: Štvrtina mladých Slovákov sleduje televíziu v mobile alebo na tablete. SWAN im ponúka riešenie

08.11.2016 00:18

Poznáte ten idylický obraz, keď si večer celá rodina sadá spolu pred televíznu obrazovku a svorne pozerá program, na ktorom sa jej členovia dohodnú? Podľa prieskumu verejnej mienky takáto pohoda sa z  ...

Telekomunikácie 1

Orange predstavil konvergentné služby a vianočnú ponuku

27.10.2016 00:12

Mobilní operátori počas predvianočného obdobia už tradične zintenzívňujú svoje marketingové aktivity s cieľom prispôsobiť ponuky. Orange na tlačovej konferencii predstavil svoje tromfy, s ktorými chce ...

Telekomunikácie 4

4ka ako prvá na Slovensku prináša totálne neobmedzené volania aj dáta

18.10.2016 00:21

Štvrtý mobilný operátor prináša na slovenský trh ďalšiu novinku z produktovej rady TO. S novinkou TO.∞ za cenu 30 eur na 30 dní prinesie do mobilu neobmedzené množstvo dát v sieti 4ky aj v sieti obcho ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá