3D televízory spotrebitelia neprijali. Končí sa ich výroba?
Je to tak, 3D televízory nás nezaujali natoľko, aby sa spoločnostiam oplatilo investovať do ich výroby a inovácií. Informácie, ktoré vyšli na verejnosť od výrobcov 3D okuliarov, naznačujú, že medzi firmy, ktoré v oblasti 3D televízorov menia svoju stratégiu, patria aj spoločnosti Samsung a LG.
Problém bol nielen v tom, že v tomto formáte bola dostupnosť kvalitných filmov a ďalšieho obsahu veľmi slabá, ale ďalšie funkcie, ktoré mali skvalitniť zážitok zo sledovania obyčajného obsahu v reálnom čase, takisto neboli dostatočne atraktívne.
Na čo sa firmy zamerajú v blízkej budúcnosti? Zatiaľ väčšina výrobcov upriamila svoju pozornosť na veľkosť obrazovky a 4K rozlíšenie. Predpokladá sa, že aj ostatní výrobcovia televízorov budú svoju stratégiu meniť podobne ako Samsung. Pri kvalitnejších vyšších modeloch televízorov budú 3D funkcie s najväčšou pravdepodobnosťou ponechané, no v nižších štandardných modeloch sa viac objavovať nebudú.
Zdroj: flatpanelshd.com
executivestyle.com.au
trustedr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH