14.5.2015 0 Comments

10 vecí, ktoré premenia firemný web na skvelého obchodníka

Skvelý obchodník je základom každého úspešného biznisu. Skvelým obchodníkom však nemusí byť len dlhoročný biznismen, ošľahaný skúsenosťami. Firemná prezentácia, ako súčasť firemnej identity a zároveň jeden z najdôležitejších komunikačných kanálov so zákazníkom, ponúka výborný priestor na vytvorenie ďalšieho spôsobu, ako sa predať. Urobiť zo svojho firemného webu stroj na zákazníkov však chce niečo viac ako len pekný dizajn či pútavý obsah. Cieľom je interakcia, ktorú možno dosiahnuť rôznymi formami, v praxi nazývanými prvky call to action. Rozmanitosť komunikácie so zákazníkom cez firemný web môže byť nekonečná. Dôležité je si uvedomiť, že prvky call to action sú v podstate obchodným prejavom firemnej stránky a práve ony sú zlomovým bodom, od ktorého závisí, či vás nakoniec zákazník osloví. Medzi najefektívnejšie spôsoby komunikácie so zákazníkom prostredníctvom firemného webu jednoznačne patria: Newsletter Kontaktné/objednávkové formuláre Livechat Diskusné fórum Komentáre v blogu Obsahové prvky call to action Dynamické prepojenie na sociálne siete Referencie/recenzie Systém helpdesku Ankety Newsletter V dnešnej dobe stále jeden z najrozšírenejších spôsobov komunikácie so zákazníkom. Newsletter ponúka v kombinácii s firemným webom rôzne možnosti, ako presvedčiť zákazníka, aby vám poskytol svoje kontaktné údaje. Najčastejšou motiváciou môžu byť rôzne výhody, zľavy či bonusy, menej rozšírenou a viac polemickou je zamedzenie prístupu do niektorých častí webu či k vybraným obsahom. Vo všeobecnosti je však pozitívna motivácia vždy efektívnejšia. V kombinácii s jednoduchosťou registrácie to tak môže byť výborný obchodný nástroj. Pozor však na pričasté zasielanie ponúk a spamovanie. Kontaktné/objednávkové formuláre Formuláre sa na firemných weboch objavujú už dlhé roky a majú svojich prívržencov i odporcov. On-line formulár je skvelý nástroj na komunikáciu, v tejto časti však viac než inde treba dbať na jednoduchosť a účelnosť formulárov. Pridlhé, neprehľadn ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Ako na to

Ako zbaviť fotky hmly

08.12.2016 11:59

Hmla alebo dym sú často veľmi kreatívne nástroje. No všetkého veľa škodí. Fotka potom stráca kontrast a v podstate na nej nič nevidieť. Hmlu môžete neraz následnými úpravami odstrániť alebo zredukovať ...

Ako na to

Užitočné SW nástroje

08.12.2016 11:53

AllDup v4.0.3 Určenie: program na vyhľadávanie a odstraňovanie duplicitných súborov Vlastnosti: duplicitné súbory sa vyhľadávajú len na zvolených diskových jednotkách alebo len v rámci vybraných ...

Ako na to

Fotografovanie s bleskom

08.12.2016 11:47

Ak máte moderný fotoaparát so vstavaným alebo externým bleskom, zdá sa vám téma článku triviálna. Jednoducho nastavíte vhodný režim, vyberiete najlepšiu kompozíciu záberu, exponujete a o zvyšok sa už ...

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá