14.5.2015 0 Comments

10 vecí, ktoré premenia firemný web na skvelého obchodníka

Skvelý obchodník je základom každého úspešného biznisu. Skvelým obchodníkom však nemusí byť len dlhoročný biznismen, ošľahaný skúsenosťami. Firemná prezentácia, ako súčasť firemnej identity a zároveň jeden z najdôležitejších komunikačných kanálov so zákazníkom, ponúka výborný priestor na vytvorenie ďalšieho spôsobu, ako sa predať. Urobiť zo svojho firemného webu stroj na zákazníkov však chce niečo viac ako len pekný dizajn či pútavý obsah. Cieľom je interakcia, ktorú možno dosiahnuť rôznymi formami, v praxi nazývanými prvky call to action. Rozmanitosť komunikácie so zákazníkom cez firemný web môže byť nekonečná. Dôležité je si uvedomiť, že prvky call to action sú v podstate obchodným prejavom firemnej stránky a práve ony sú zlomovým bodom, od ktorého závisí, či vás nakoniec zákazník osloví. Medzi najefektívnejšie spôsoby komunikácie so zákazníkom prostredníctvom firemného webu jednoznačne patria: Newsletter Kontaktné/objednávkové formuláre Livechat Diskusné fórum Komentáre v blogu Obsahové prvky call to action Dynamické prepojenie na sociálne siete Referencie/recenzie Systém helpdesku Ankety Newsletter V dnešnej dobe stále jeden z najrozšírenejších spôsobov komunikácie so zákazníkom. Newsletter ponúka v kombinácii s firemným webom rôzne možnosti, ako presvedčiť zákazníka, aby vám poskytol svoje kontaktné údaje. Najčastejšou motiváciou môžu byť rôzne výhody, zľavy či bonusy, menej rozšírenou a viac polemickou je zamedzenie prístupu do niektorých častí webu či k vybraným obsahom. Vo všeobecnosti je však pozitívna motivácia vždy efektívnejšia. V kombinácii s jednoduchosťou registrácie to tak môže byť výborný obchodný nástroj. Pozor však na pričasté zasielanie ponúk a spamovanie. Kontaktné/objednávkové formuláre Formuláre sa na firemných weboch objavujú už dlhé roky a majú svojich prívržencov i odporcov. On-line formulár je skvelý nástroj na komunikáciu, v tejto časti však viac než inde treba dbať na jednoduchosť a účelnosť formulárov. Pridlhé, neprehľadn ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Ako na to

CES 2017: Lenovo predstavilo nové notebooky ThinkPad X1, Miix 720 a prvý smartfón s podporou Tango - Lenovo Phab 2

03.01.2017 00:09

Lenovo odštartovala ďalší ročník veľtrhu s celou škálou nových produktov. Nová generácia produktov radu ThinkPad X1 Carbon 2017 je najľahším 14-palcovým biznis notebookom, ktorý váži len 1,14kg a obsa ...

Ako na to

Tipy a triky: Ako správne poskytovať IT pomoc a ako o ňu správne žiadať?

14.12.2016 09:40

Či už ste pokročilý používateľ počítača, ktorý často poskytuje IT pomoc známym a rodine, alebo ste to vy, kto o takúto pomoc zvyčajne žiada, ľahko sa stanete nechcenou príčinou frustrácie a obrovskej ...

Ako na to

Tipy a triky: Ako diagnostikovať a opravovať neúspešné upgrady Windows 10

14.12.2016 09:37

Microsoft prešiel s Windows 10 do celkom novej éry vývoja. Namiesto samostatných verzií Windows, vydávaných zvyčajne s odstupom dvoch až piatich rokov (XP, Vista, 7 a podobne), začal svoj systém vyvíj ...

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá